Instore megoldások 

 

Receptkioszk

Az első magyar nyelvű receptkioszk a Szintézis ZRt. saját fejlesztése, 2010 februárjában készült el és az óta a partnerek igényeinek megfelelően tökéletesítettük, így alakult ki a rendszer végleges formája.

Sok háziasszonynak nem a főzés okoz problémát, hanem az, hogy napról napra ki kell találniuk, hogy mit főzzenek. E problémának a megoldására ajánlja a Szintézis ZRt. a receptkioszkot. A kioszkban kategóriánként csoportosítva választhatnak a receptek közül, a választás után egyetlen gombnyomással kinyomtathatják a receptet és a hozzávalókat tételesen felsoroló listát. Így amellett, hogy semmit nem fognak elfelejteni a hozzávalók közül - elkerülhetik, hogy vissza kelljen szaladni a kisboltba az elfelejtett apróságokért- a családnak is örömet fognak okozni az újdonsággal. Ráadásul, ha nincs ötletük (vagy csupán azt tudják, hogy milyen hozzávalóból készítenének szívesen ételt), akkor segít is a döntésben a receptkioszk.

A receptkioszk főbb jellemzői:

  • adminisztrációs felületén bármikor vihetünk fel receptet, illetve törölhetjük és módosíthatjuk is a fent lévőket
  • különböző kategóriákba helyezhetjük el a recepteket az egyszerűbb keresés és választás érdekében
  • könnyen áttekinthető rendszer igényes grafika mögé rejtve - ha sokáig nem érnek hozzá az érintőképernyőhöz, akkor egy idő után visszalép a főoldalra
  • a receptkioszk kijelzője reklámfelületként is szolgál az áruház részére, hiszen a 22”-os kijelző jobb és bal oldalán bannerek kihelyezésére is van lehetőség
  • jelenleg 120 receptet tartalmaz a kioszk, amely korlátlanul bővíthető - akár távoli eléréssel az irodából is vihetünk fel új recepteket - még olyan speciális receptek is megtalálhatóak, mint a bioételek vagy a nemzetközi konyha ínyencségei
  • a kioszk borokat is ajánl a kiválasztott ételünkhöz, így a borválasztás sem fog problémát okozni, a kiválasztott bort a kiadott receptre nyomtatja a rendszer - a blokknyomtató a kinyomtatásra kerülő receptre rányomtatja az áruház logóját is, így hosszú távon reklámozza az üzletet, ha a receptet megtartja a vevő
  • a blokkra beállíthatóak reklám szövegek is
  • a receptkioszkhoz igény szerint vázat is tudunk biztosítani, ezzel tehetjük a kioszkot elegáns és figyelemfelkeltő részévé az üzletnek
  • statisztikák segítségével lehetőség van a receptkioszk forgalmát figyelni: kinyomtatott receptek száma adott időszak alatt, legnépszerűbb receptek, hányan használták a kioszkot adott időszak alatt, egyedi statisztikák beállíthatóak
  • többféle hardver lehetőséggel is kínáljuk a receptkioszkot, akár egyedi megoldások megvalósítására is van lehetőség

Interaktív kirakat

Magyarországon még kevésbé ismert reklámeszköz az interaktív kirakat. Különlegessége abból adódik, hogy az utcára néző kirakatüveg felületének megérintése után az ügyfél saját maga szörfözhet az információk között a nap 24 órájában. Éppen e miatt, hogy folyamatosan, karbantartás nélkül is használható a jövő áruházának fontos kelléke, hiszen nyitva tartáson kívül is a vevő mellett áll és „szó nélkül rábeszéli” az adott termékre.

Működésének lényege, hogy a kirakatüvegre vetített reklámfilm először megállítja a járókelőket, majd felkeltve az érdeklődésüket, ők maguk szereznek új információkat a kirakatüvegre telepített érintőképernyő segítségével. Így sokkal nagyobb az esélye annak, hogy nem csak több időt tölt el az üzlet előtt, hanem valószínűleg be is megy oda. Az interaktív kirakatnak nincs méretbeli kötöttsége sem, mint a képernyőnek. Jóval nagyobb méretű vetítő felület érhető így el, mint a hagyományos TV készülékkel.

Ajánlatkérés

Referenciák