Mobiltechnológiákkal támogatott eBevásárlólista

SAJTÓKÖZLEMÉNY

A Szintézis Informatikai Zrt. a „Vállalatok komplex technológiai innovációjának támogatása” című pályázati konstrukció keretében 74,27 millió forint vissza nem térítendő uniós támogatásban részesült. A 212,2 millió forint összköltségvetésű beruházás keretében a vállalkozás egy mobiltechnológiával támogatott eBevásárlólista megtervezését és megvalósítását végezte el.

A projekt során az áruházi szolgáltatást, mint általános funkciót fejlesztettük tovább, ennek része raktár logisztikai rendszerfejlesztés, beltéri mobil helymeghatározás fejlesztése. Újdonság tartalom tekintetében szolgáltatási szinten rendszerünk teljesen egyedülálló megoldást kínál a fogyasztók számára azáltal, hogy a bevásárlást előre meg tudják tervezni a rendszerünket használó áruházakban, és az előre megtervezett bevásárlás során a rendszer végig gyűjti a fogyasztó számára releváns információkat (megvette-e, mikori a lejárata…). Ez az automatizált megközelítés teljesen új.

Az áruházakat a bevezetésre az ösztönzi, hogy a rendszer számukra is értékes információkat biztosít (ez is a szolgáltatási újdonság része), méghozzá a fogyasztási statisztikák, valamint a fogyasztási előrejelző rendszer számára szolgáltatandó adatokkal. A hatékony kiszolgálás versenyez a vásárlói ''bolyongás''-ból eredő előnyökkel szemben. Technológia oldalon a megoldásunk integráló erővel bír. A legtöbb felhasználásra kerülő megoldás önmagában valamilyen módon már létezik, bár egyes esetekben ez inkább egy petricsésze szerű laboratóriumi megoldás.

A modern beltéri helymeghatározásnál felhasználtuk a jelenlegi piacvezetők kutatásait.

A felhasználok számára minden elterjedt platformra (Andorid, IOS, Windows Phone) mobil applikációt készítettünk. A kliensen futó szoftver folyamatosan figyeli a mobilhálózatok cella ID adatait, így jelezni tudja, hogy regisztrált vevő lépett be az áruházba. Az elkészített bevásárló lista alapján, a mobilkészüléken mutatja az termékek elhelyezését, illtve az útközben érintett ajánlott akciós termékeket. A vásárló a megvett termékekről információkat kérhet, vásárlásait adatbázisban gyűjtve a következő vásárlásakor már képes lesz lehetőségeket kínálni a felhasználónak. Innen már csak egy kis lépés a vásárolt áruk automatikus átadása a kassza rendszerek felé.

A projekt zárás időpontja: 2014.10.31.
A project azonosítója: GOP-1.3.1-11/A-2012-0247


További információ kérhető:
Szintézis Informatikai Zrt.
Cím: 9023 Győr, Tihanyi Á. u. 2.
E-mail: sales@szintezis.hu
Honlap: www.szintezis.hu


KORÁBBAN KÖZZÉTETT HÍR

Az áruházakat a bevezetésre az ösztönzi, hogy a rendszer számukra is értékes információkat biztosít (ez is a szolgáltatási újdonság része), méghozzá a fogyasztási statisztikák, valamint a fogyasztási előrejelző rendszer számára szolgáltatandó adatokkal.
A hatékony kiszolgálás fog versenyezni a vásárlói ''bolyongás''-ból eredő előnyökkel szemben.
Technológia oldalon a megoldásunk integráló erővel bír. A legtöbb felhasználásra kerülő megoldás önmagában valamilyen módon már létezik, bár egyes esetekben ez inkább egy petricsésze szerű laboratóriumi megoldás.

A modern beltéri helymeghatározásnál vagy feltudjuk használni a jelenlegi piacvezetők kutatásait vagy saját érzékelő rendszert kell kikísérleteznünk, a valóságban az elkövetkező években valószínűleg kevert rendszert kell megvalósítsunk, de ezt biztosra csak a kutatás során tudjuk meghatározni. Ennek hátterében az áll, hogy a jelenlegi nagyok általános erejű rendszert fejlesztenek, aminél a pontosság kevésbé erős szempont, mint a mi szolgáltatásunk esetében, ráadásul a fejlesztett rendszerek robosztus felmérési igénye miatt a magyar boltok nem biztos, hogy elsőként kerülnek be a beltéri navigációs adatbázisba.


A projekt zárás tervezett időpontja:

2014.04.30.

GOP-1.3.1-11/A-2012-0247



A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.